Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Pettuse tuvastamine ja ennetamine

DHLi kaubamärk on tänu oma juhtivale positsioonile rahvusvahelises kaubaveos tuntud üle kogu maailma. DHL võtab oma klientide ja nende konfidentsiaalse informatsiooni kaitsmist tõsiselt. Soovitame teil olla teadlik, et kuritahtlikud isikud võivad kasutada DHLi kaubamärki oma petuskeemides.

DHLi kaubamärgi pettuslik kasutamine

On tehtud katseid petta internetist ostjaid DHLi nime ja kaubamärgi loata kasutamisega e-korrespondentsi ja graafilise kujunduse abil, mis esmapilgul näivad olevat pärit DHLilt.

Enamikul juhtudel puudutab korrepondents tarbekaupade müüki interneti kaudu, kus enne kauba tarnimist nõutakse selle eest ettemaksu.

Palun pidage meeles, et DHL ei nõua ettemaksu sellisel viisil. DHL esitab arve vaid ametlike DHLiga seonduvate transpordikulude eest.

See turvahoiatus ei mõjuta DHLi kliendi kohustust tasuda transpordi-, tolli-, käibemaksu- ja muude samalaadsete kulude eest, kui need kuuluvad õigustatult tasumisele tarne kättesaamisel.

DHL ei võta endale vastutust kulude, nõuete või maksete eest, mis on kellegi pettusliku tegevuse tõttu kliendile õigustamatult põhjustatud.

Palun pidage meeles, et kui olete saanud e-kirja, mis ütleb, et DHL üritab tarnida teile saadetist ja palub teil avada e-kirja manus selleks, et tarnetingimusi mõjutada, siis selline e-kiri on pettuslik, mingit saadetist ei ole ja manus võib sisaldada arvutiviirust.

Palun ärge avage seda manust. Sellist e-kirja ja manust ei ole saatnud DHL.

Kui teil on kahtlusi DHLi kaubamärki kasutava veebisaidi tõepärasuse osas, palun minge vajalikule DHLi veebisaidile alati meie rahvusvahelise veebi kaudu.

Palun andke kahtlastest või pettuse tunnustega DHLi e-kirjadest teada DHLi klienditeenindusele.