Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Kaebus? Kiitus? Mine otse tippu!

Oleme DHL Expressis pühendunud kõrge kvaliteedi pakkumisele ning meie eesmärgiks on korrektne töötulemus juba esimesel katsel. Vahel ei pruugi meie teenus siiski vastata harjumuspäraselt kõrgele standardile ning sellisel juhul soovib DHL Expressi äriüksuse tegevjuht Kristina Laaneots Teie kaebust vahetult kuulda.
Tuhanded kliendid usaldavad iga päev DHLile oma saadetiste kohaletoimetamise ja kui oleme Teile muljet avaldanud, saate ka oma head kogemust Kristinaga jagada.
Mõistes Teie kogemust meie teenuse kvaliteediga – kas hea või halvaga – on oluline, et saate aidata kujundada meie äri Teie paremaks teenindamiseks. Lihtsalt kirjutage Kristinale ja avaldage meist oma arvamus. Palun lisage oma telefoninumber, kui soovite, et Teile tagasi helistaksime.

Kristina Laaneots
DHL Expressi äriüksuse tegevjuht Eestis

Kirjutage Kristina Laaneotsale
Kinnitame, et tegeleme Teie kaebusega esimesel võimalusel ning vastame ühe tööpäeva jooksul.
Kui te vajate kiiret abi, palun kontakteeruge DHL Expressi klienditeenindusega.
 
Saadetiste jälgimine
Saadetiste jälgimine

Jälgige kuni 10 saadetist korraga. Eraldage jälgimise numbrid komaga (,) või vajutage Enterit.


Teised jälgimisvõimalused